Täältä oli taas hävinnyt juttu jonka kirjoittanut.  Ei voi mittään.


Hengissä olen. En ole vain jaksanut/viitsinyt kirjoitella tänne. Ruokaa olen laittanut ja jotain leiponutkin. Kuvat makaa vain kännykässä ja kamerassa. On varmaan tänne jossain vaiheessa ne laitettava, todisteeksi että jotain saan sentään aikaiseksi.

Joulukuulta saakka olen ollut sairaana, vatsatautia ja flunssaa. Alkuvuodesta olin melkein 3 viikkoa sairauslomalla. Lääkäri määräsi lepäämään. Nyt sain sitten toisen antibioottikuurin. Kurkku kipeänä, flunssainen olo ja 4 viikkoa jatkunut kova yskä. Väsyttää tämänkin sairastaminen. Niin, ehkä tämä viitsimättömyys johtuu siitä että olen outojen oireiden takia ollut tutkimuksissa ja viime vuoden lopulla sanottiin ääneen että tämä voi olla ms-tautia. Likvorin löydökset viittaavat siihen suuntaan. Nyt sitten odotellaan MRI:hin pääsyä, kesäkuulla tiedossa. Aiemmissa MRI kuvissa on jotain pientä joka on normien rajoissa. Jotain löytyi kuitenkin.

Viikonloppuna oli miesystäväni pojan rippijuhlat. Järjestelimme ne yhdessä, olihan hommaa. Kaikki meni kuitenkin ihan kommelluksitta. Kuvia on tarjoilupöydästäkin otettu, kun vielä jotain oli jäljelläkin. ;) Yritän saada ne tänne.

Väsymystä ollut peleissä jo pidempään. Toivottavasti lisääntyvä valon määrä piristäisi. Nautitaan valosta!